روش تحلیل تکنیکال که به مطالعه رفتارهای بازار با استفاده از نمودارها و با هدف پیش بینی آینده روند قیمت ها است، کارایی خود را به اثبات رسانده است. فراگیری تحلیل تکنیکال نیازمند روشی مدون و منطقی برای اطمینان از درک صحیح مسائل مطرح در این آموزش است. هدف از این آموزش، آموزش اصول تحلیل تکنیکال به عنوان یکی از موثرترین روش های تحلیلی در بازارها به صورت ساده و کارآمد است. فراگیری اصول مطرح شده در این آموزش می تواند راه گشای درک بهتر شرایط موجود و در نتیجه پیش بینی دقیق تر آینده بازار و کسب سود معقول و کم خطرتر از بازار خواهد شد.

آموزش تحلیل تکنیکال در تبریز  آموزشگاه سپیدار در جهت  بالا بردن سطح اطلاعات  علمی و عملی   کار آموزان رشته بورس  می باشد  این کلاسها بصورت    وررک شاپ  و همچنین دوره ای برگزار میشوند

تحلیل بازارهای مالی به دو دسته اصلی تحلیل فاندامنتال (Fundamental) و تحلیل تکنیکال (Technical) تقسیم می شود. تحلیگران فاندامنتال، سرمایه گذاران بلند مدتی هستند که توجه آن ها بیشتر به ارزش سهام با توجه به آنالیز مسائل اقتصادی و آمارهای مالی شرکت ها است. هدف از این آموزش، بیشتر برای دسته دوم، یعنی تحلیگران تکنیکال است که سرمایه گذارانی براساس معاملات میان مدت و کوتاه مدت هستند و معاملات آنان به صورت روزانه انجام می شود و با توجه به کوتاه بودن مدت زمان معامله، تکنیک های تحلیل بنیادی یا فاندامنتال برای این سرمایه گذاران کاربرد چندانی ندارد و به دنبال ابزارهایی برای پیش بینی آینده قیمت برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است.

آدرس آموزشگاه: تبریز- خیابان امام- ایستگاه تپلی باغی – نرسیده به بانک قوامین – آموزشگاه سپیدار

شماره تماس:09148741201-33250324

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *